DELEGASI ILMU PENGIKAT UKHWAH II

Pada 29-30 Mac yang lalu, Delegasi Ilmu Pengikat Ukhwah diadakan untuk menjalinkan kerjasama dengan kelab fasilitator di Universiti Islam Antarabangsa iaitu Student Facilitating Front UIA.  Ianya melibatkan kerjasama dari pelbagai aspek seperti perkongsian ilmu dan kemahiran bagi menghasilkan produk modal insan kelas pertama berdasarkan nilai-nilai bitara .  Atas kejayaan Program Delegasi Pengikat Ukhwah yang pertama, kerjasama yang diadakan ini telah dapat mewujudkan satu hubungan yang akrab antara Kelab Fasilitator Bitara UPSI dengan Student Facilitating Front UIAM.  Ukhwah ini telah berjaya diteruskan lagi dengan perkongsian yang lebih mantap dan lebih bersifat semasa agar usaha untuk melahirkan generasi masa depan yang bitara akan terus diperjuangkan.

            Di sini ingin kami kongsikan antara input dan pesanan yang menarik yang telah dikongsikan sepanjang program yang telah berjalan dengan penuh mesra dan santai.
“Pemimpin yang baik datang dari pengikut yang baik dan pengikut yang baik juga cerminan dari pemimpin yang baik”
“Dalam memiliki, kita perlu juga rela untuk dimiliki”
“Membaca itu bukan satu hobi, kerana itu satu keperluan”
"Jangan jadi seperti ketupat, dianyam penuh seni ;tetapi apa yang dimakan hanya isi"

Moga ukhwah ini terus membawa kita semua makin dekat denganNYA, maafkan segala kekurangan dari kami KeFB. Salam saying dan rindu buat STUFF.









No comments:

Post a Comment