Pada 2 Mac 2014(Ahad), Program Training of Trainer I (TOT II) telah dijalankan di Gelangang Bola Keranjang Kampus Sultan Abdul Jalil Shah. Program ini berlangsung dari pukul 8.00 pagi sehingga pukul 4.00 petang. Kelangsungan program bertujuan untuk memantapkan lagi kemahiran insaniah setiap ahli fasilitator. Pelbagai aktiviti yang dijalankan seperti membuat modul, pengucapan awam, aktiviti riadah dan sebagainya. Pendedahan awal melalui aktiviti-aktiviti ini supaya dapat diterapkan dalam diri fasilitator dalam membuat persediaan awal ke program yang akan datang di samping mewujudkan ikatan ukhwah antara ahli-ahli dalam Kelab Fasilitator Bitara.


Pendaftaran Peserta





Slot 1 : Senamrobik

Slot yang seterusnya membuka minda peserta TOT II dalam mencari penyelesaian kepada aktiviti yang diberi. Kerjasama setiap ahli kumpulan amat diperlukan ketika ini tanpa mengira bangsa, agama dan bahasa. 






Slot 2 : Treasure Hunt

Akhir kata, diharapkan program ini dapat memberi sedikit sebanyak pengalaman yang baru bagi memantapkan lagi pengalaman yang sedia ada pada diri setiap fasilitator. Sekian terima kasih.











No comments:

Post a Comment