Tahniah & Selamat Datang!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Selamat bertemu kembali kepada semua ahli KeFB. Kepada ahli baru KeFB, selamat datang dan tahniah diucapkan. Untuk makluman, semua ahli KeFB dijemput hadir bagi memeriahkan lagi program SEKAWAH III: Semarak Kasih Seteguh Ukhwah pada 29.09.2013 (AHAD).

Yuran Sekawah - RM2
Yuran keahlian - RM 5 (ahli lama) 
- RM 10 (ahli baru)

Moga Ukhwah yang terjalin memberi kebaikan buat semua.
"Bergerak Seiring Menyahut Cabaran"



Alhamdulillah, pada 11 hingga 13 September yang lepas Kelab Fasilitator Bitara telah melakukan hebahan dan mengedarkan borang bagi pengambilan ahli baru bagi sesi 2013-2014. Sambutan yang diberikan begitu menggalakkan. Di samping itu, pendaftaran keaktifan ahli lama turut dijalankan.

Kemudian pada 17 dan 18 September, diteruskan pula dengan sesi temuduga bagi pemilihan ahli baru. Sesi temu duga berjalan dengan lancar walaupun hanya dijalankan selama dua hari. Tambahan pula, para calon yang terlibat memberikan kerjasama dengan baik. 





Tahniah kepada semua calon yang berjaya!! Kepada yang tidak berjaya boleh cuba lagi di masa hadapan. Oleh itu, bersempena program akan datang pada hari Ahad ini, semua ahli KeFB baru dan lama dijemput beramai-ramai bagi memeriahkan lagi hari keluarga KeFB, "SEKAWAH".  Semoga bersama-sama dengan program ini, kita dapat menyemarakkan lagi kasih disamping meneguhkan lagi ukhwah sesama kita. ^_^

p/s: semoga kita mendapat kebahagiaan dan kejayaan di dunia dan akhirat. AMIN.

No comments:

Post a Comment